Brev:
Sutteforvirring - hvilken slags sut
11. februar 2005
Alder:
1 mdr.
Sutteforvirring - hvilken slags sut
Hej Helen
Vi har lige et spørgsmål ang. sutter. Er det rigtigt at de alm. runde sutter er bedre end de anatomisk formede sutter? Og i så fald hvorfor?
Emil bruger de anatomiske, men vi kan godt få ham til at tage de runde engang i mellem. Skulle vi forsøge at få ham til kun at bruge de runde eller hvad mener du?
Med venlig hilsen
Emils mor