Brev:
Brugte sko - ok?
14. september 2015
Alder:
12 mdr.
Brugte sko - ok?
Kære Helen.
Hvordan er det med sko, der er brugte. Må de godt anvendes, hvis de ikke er alt for slidte (som sådan nogle baby/børnesko jo sjældent er).
De er ikke trådt "skævt" mener min svigermor, der er fodterapeut, men hun er ikke helt inde i hvordan det er med brugte babysko.
Mange hilsner,
Mette