Brev:
Pusleplads
4. februar 2015
Alder:
11 mdr.
Pusleplads
Kære Helen,
Så var der igen lidt spørgsmål, der pressede sig på. Denne gang handler der om pusleplads.
Min datter er nu snart et år og ruller rundt på puslebordet. Det er både ulækkert og farligt og jeg hverken kan eller vil holde hende fast med magt. Hvad kunne være et bedre set up? Er lidt af en hygiejnefreak, så det virker ikke så lækkert at skifte på toiletgulvet.
Har overvejet håndklæder på gulvet på hendes værelse, men der er gulvtæppe og igen: Det er jo hendes værelse, der bruges til hygge og leg. Jeg tror, det er for farligt med en sele på bordet og generelt har jeg afskrevet puslebord. Måske har du hørt om et godt alternativ?
På forhånd tak.
Hilsen mor til verdens dejligste datter