Brev:
Phtalater i bidering?
22. januar 2005
Alder:
6 mdr.
Phtalater i bidering?
Hej,
Vi har i gave fået en bidehånd. Sådan en gul klassisk sag, som jeg mindes altid har eksisteret. Den skulle eftersigende være phtalatfri, men den har en mærkelig lugt....alarmerende!
Jeg kan ikke finde oplysninger om den på nettet, så måske du ved noget?
Hilsen Line