Brev:
Uldtøj til lillebror
6. januar 2015
Alder:
0 mdr.
Uldtøj til lillebror
Hej Helen.
Jeg har netop købt noget uld tøj til min søn på knap 3 år (hellere sent end aldrig), og håber at det har positiv effekt. Han er en meget varm dreng og sveder let, når han løber rundt og leger eller sover, og derfor håber jeg, at det kan hjælpe ham med at han ikke bliver gennemblødt.
Til juni kommer lillebror og jeg har allerede tænkt lidt på uldtøj (nu er der jo udsalg, så kan man jo godt købe lidt). Vil du også anbefale uldtøj til en baby der på det tidspunkt er omkring 4 - 8 mdr? Hvis ja, vil en langærmet uldbody så være nok, eller er det nok med kortærmet uldbody og så en langærmet bluse udover? ved godt at det kommer an på om lillebror er et varmt eller koldt barn, men kunne være rart at kunne købe det rigtige, nu hvor at uldtøj ikke er det billigste.
Hilsen
Drengenes mor