Brev:
Begyndersko?
24. november 2014
Alder:
9 mdr.
Begyndersko?
Hej Helen.
Jeg har en lille tyk baby på 9 mdr, der rejser sig og går langs møbler osv. Når vi er på legeplads vil han rigtig gerne gå langs sandkassen eller hvad der nu ellers måtte være.
Han har indtil videre fået lov at gå i sine sutsko, men det har de ikke kunnet tåle.
Jeg overvejer nogle overtræksfutter, men kan han snuble rundt i dem når han går så meget rundt?
Hvornår kan vi købe nogle bløde begyndersko der ikke suger regnvand?
Med venlig hilsen
Bobbies mor