Brev:
Sko - 14 mdr.
4. september 2014
Alder:
14 mdr.
Sko - 14 mdr.
Kære Helen.
Jeg er noget forvirret over, hvad jeg skal købe ind til min dreng, der fortsat ikke går, men kravler mest af alt. Han har dog lige taget sine første skridt for et par dage siden, sikke en stor dag :)
Nå, men hvad gør jeg med sko? Han er jo 14 måneder, og i vild gang hele tiden, vi er meget ude, og indtil nu har han mest haft sådanne vandtætte overtræksfutter på, men han vil mere og mere gå med mig i hænderne, og der duer de simpelthen bare slet ikke! De ryger ned, foret sidder forkert til sidst osv. Øv.
Men hvad så til sådan en lille, ikke stabil fod, endnu? Det er så vådt derude på græsset, vi er ude både tidlig morgen og senere, hvor der er en del dug, og jeg synes ikke om at skulle begrænse ham. Men samtidig så skal hans fødder jo have den bedste start.
Jeg er samtidig blevet i tvivl om vores fløjs-futter som hjemmesko er gode nok. Det har været og er de eneste jeg kan give ham på af hjemmesko, han har en enormt høj vrist, og krummer stadig tærer, så sko der ikke kan åbnes heeelt op kan han ikke få på. Så hvad med hjemmesko? Fløjs futterne støtter jo heller ikke overhovedet. Skal de det?
Vi har indtil videre lige købt starter sko til ham
http://www.kids-world.dk/images/C941.JPG
Men er de forkerte til brugen? Og de er jo ikke vandtætte så det duer de ikke til, når nu vi gerne stadig kravler på græs, og sådan.
Så hvad gør vi både inde med hjemmesko, og derude på græsset, nu vi er så meget ude, og gerne "har naturen i hænderne"?
På forhånd tak igen