Brev:
Hovedpude - hvor gammel skal man være?
16. juni 2014
Alder:
13 mdr.
Hovedpude - hvor gammel skal man være?
Hej Helen.
Et kort spørgsmål: hvor gammel er det lige, man skal være for at begynde at bruge hovedpude?
Min datter kan godt lide at ligge hovedet på noget - hun sparker dynen af, vender sig rundt og lægger sig på den, og flere gange om natten kommer hun over og lægger hovedet på min hovedpude - eller noget andet. Så mon hun må få sin egen eller er det for tidligt? Hun er lige blevet 13 mdr.
Må lige fortælle dig, at hun er lige ved at gå selv :-)
Kærlig hilsen
Helle