Brev:
Sko
13. maj 2014
Alder:
12 mdr.
Sko
Hej Helen,
Jeg er lidt i tvivl om det er for tidligt at købe sko til mine drenge på snart 13 mdr.. Det skal siges at de først lige er begyndt at rejse sig op ad ting og gå med gåvogn men ikke så sikkert endnu.
Derhjemme har vi ikke noget behov for sko, men når vi er ude synes jeg det er lidt træls, at de ikke har noget mere robust på fødderne, når de gerne vil op og stå på jorden. Vi skal desuden ud og rejse om en måned, hvor jeg også tænker de kommer til at rejse sig op af alt (og hvem ved, det kan være de går til den tid?) og tænker at man jo aldrig ved hvad der ligger på jorden af glasskår osv så derfor tænker jeg at sko kunne være fornuftigt? I vuggestuen bruger de enten bare deres sutsko eller overtræksfutter (når det er koldt).
Ved godt at børn jo først skal have sko når de kan gå, men der er også en del af mig der tænker praktisk..
Så hvad tænker du - skal jeg vente til de går rigtigt og så bare accepterer at sutskoene bliver "ulækre" og så holde godt øje med de små bare tær når vi skal på ferie?? Eller vil det ikke være helt no-go at købe sko til dem allerede nu?
Hilsen