Brev:
Altid hue på? - 5 mdr.
29. april 2014
Alder:
5 mdr.
Altid hue på? - 5 mdr.
Kære Helen.
Alle steder står det, at baby skal have hue på, hele året rundt, udenfor.
Bare nu, hvor det skønne forår kommer snigende, og jeg selv sidder uden jakke eller noget i skyggen i haven, kan jeg blive i tvivl om det virkelig kan passe med den hue der?
Min datter ligger pt. sødt og sover i barnevognen ved min side og hun har sådan en af de der huer på hvor bare ansigtet titter ud, da den så også varmer ved halsen, nu hvor hun ikke længere sover i dragt.
Hun har bare sit almindelige tøj på, en langærmet body med uld i og en tynd bomuldscadigan over - og så den hue der og dyne på.
Når jeg tager hende op, er hun varm i nakken, ikke svedig, men varm, så det er sikkert fint nok - jeg er bare så bange for hun får det for varmt eller får træk i ørerne.
Syntes det er lidt et cirkus :)