Brev:
El-tandbørste til baby
23. januar 2014
Alder:
8 mdr.
El-tandbørste til baby
Hej igen Helen.
Tak for dit svar vedr. tandbørstningen - men kan man godt bruge el-tandbørste til en baby på 8 mdr? Hun har to tænder i undermunden og 2 på vej i overmunden.
Og jeg når ikke at starte, før hun begynder at blive ked af det, så de bliver slet ikke børstet, hvis ikke hun skal være ked af det...
Med venlig hilsen
Helle