Brev:
Hvor meget tøj
29. oktober 2004
Alder:
5 mdr.
Hvor meget tøj
Hej Helen
Hvor meget tøj skal Yasmin ha på når hun skal ud og sove?
I øjebliket har hun en bomulds hue og flees jakke og sutsko på også sin dyne, er det for for lidt?
Hilsen Rikke