Brev:
Fodtøj - 10 mdr.
24. juni 2013
Alder:
10 mdr.
Fodtøj - 10 mdr.
Hej igen.
Lige et kort spørgsmål:
Jeg har en pige på 10 mdr. som kravler løs og lige er begyndt at rejse sig op af alt men endnu ikke går. Jeg vil gerne have noget udendørs fodtøj til hende (især da hun starter i vugger 1. aug) men er i tvivl om jeg skal købe sandaler eller sko og hvad jeg skal gå efter..
Med venlig hilsen
Lauras mor