Brev:
Fodtøj
2. februar 2013
Alder:
8 mdr.
Fodtøj
Hej Helen.
Vores dreng er fremme i skoene... I hvert fald i forhold til storesøsteren. Han har længe rejst sig op af alt, hvad han kan komme i nærheden af, og er så små begyndt at tage små skridt om end noget vakkelvorne, langs sofa og andre møbler.
Kan det være en ide at købe et par prewalker sko til ham allerede, som han kan have på inde, eller er det for tidligt?
Med venlig hilsen
Mindstemandens mor