Brev:
Vedr. uld og børneeksem
29. november 2012
Alder:
8 mdr.
Vedr. uld og børneeksem
Hej Helen,
Jeg har en lille dreng på 8½ måned, der har børneeksem. Jeg har læst at uld ikke er optimalt at bruge, når børn har eksem, da det kan gøre det værre, men hvad hvis man bruger det som det yderste lag (dvs. en uld køredragt/overtræksdragt)? Så er det jo ikke i direkte kontakt med huden.
Venlig hilsen
Stine