Brev:
Uldsokker
22. november 2012
Alder:
0 mdr.
Uldsokker
Kære Helen,
jeg har netop læst din artikel om gore-tex og uld, tak for den!
Jeg har i den forbindelse et par opklarende spørgsmål. Mine børn kan ikke lide at have uld-sokker direkte på fødderne, men vil gerne have tykke uldsokker udenover bomuldsstrømper. Er det nødvendigt at have uld direkte på huden for at få undgå fugtige fødder? Du nævner at strømper i 100% bomuld ikke er godt sammen med gore-tex. Men er det ok med strømper som f.eks er 70% bomuld og resten i kunststof?
Tak for dit svar :-)
Venlig hilsen
Ulla