Brev:
Sansegynge
13. november 2012
Alder:
3 mdr.
Sansegynge
Kære Helen.
Jeg har et spørgsmål, som jeg ikke har kunnet finde svaret på andre steder, så jeg håber, du kan hjælpe.
Det var på et tidspunkt fremme, at sansegyngernes ophængskroge afgav metalsplinter. Vi har købt en sansegynge til vores lille pige på snart 3 måneder, da den jo er god for hendes motoriske udvikling samt hun nyder at sove på den. Nu er jeg bange for at bruge den, da jeg selvfølgelig ikke ønsker, at hun skal få metalsplinter ned over sig.
Mit spørgsmål er: er det rigtigt, at de kan afgive metalsplinter? Og hvis det er tilfældet, hvad kan man gøre for at undgå det?
Hilsen Maj