Brev:
Hovedpude
31. oktober 2012
Alder:
14 mdr.
Hovedpude
Hej Helen.
Hvor gammel bør vores datter være før vi giver hende en hovedpude?
Inden hun skal i seng, finder hun tit puderne i stuen og ligger hovedet på dem og putter. Og nede i sin seng, ender du tit med at falde i søvn oven på en forhøjning af hendes dyne. Er det ved at være tid til at hun kan have gavn af en hovedpude nu eller hvad er anbefalingerne?
Hilsen