Brev:
Brug af klapvogn til dreng på 5 mdr.
25. oktober 2012
Alder:
5 mdr.
Brug af klapvogn til dreng på 5 mdr.
Hej Helen
Tak for dit svar angående at få min søn til at sove i barnevogn. Jeg vil forsøge med lidt tilvænning til barnevogn i kombination med voksien (vi har allerede sommerdynen i bomuld). Det skal siges, at jeg næsten altid ammer ham liggende, men det gør vel ikke nogen forskel?
Vi har ikke brug for, at han skal sove udenfor i sin barnevogn. Vi bor I USA, så det er nærmest forbudt :) Jeg vil bare gerne arbejde på, at vi kan komme lidt rundt, uden jeg har en grædende lille dreng, men jeg kan sagtens bruge dine forslag :)
Jeg har haft ham på nogle små ture I vores bugaboo klapvogn. Men må han godt sove i den? Sædet kan lægges helt ned, men hans ben vender opad. Han ligger altså i sådan en slags L-form.
Han kan ikke sidde selv endnu, men må han godt sidde i klapvognen. Vinklen er ca 45 grader, så han sidder ikke direkte på rumpen.
Hilsen