Brev:
Hvornår sænke tremmesengen?
30. september 2012
Alder:
7 mdr.
Hvornår sænke tremmesengen?
Hej Helen
Iih hvor er jeg glad for at jeg har fået meldt mig til din brevkasse! Det er betryggende, at man altid kan få svar på de spørgsmål vi nu går og tumler med, som førstegangsforældre!
Vores datter på 7½ mdr. er i stand til at sidde op og forsøger ihærdigt på selv at komme op og sidde ved at hive sig op ad bl.a. kanten på sit badekar og tremmerne på sin tremmeseng.
Kort og godt: Hvornår bør vi sænke tremmesengen så hun ikke hopper/falder ud over kanten og slår sig?
Med venlig hilsen
Ditte