Brev:
Dyne - kapok?
22. april 2012
Alder:
21 mdr.
Dyne - kapok?
Kære Helen
Vi er på udkig efter en juniordyne og har på nettet læst om en dyne med Kapok-fyld (øko naturmateriale i hvilket støvmider og bakterier angiveligt ikke kan leve). Dynen skulle også være temperaturregulerende.
Har du erfaring med Kapok, og kan det anbefales, eller er det bedre at gå efter en dundyne? Mon en Kapokdyne føles lige så blød som en alm. dyne, for ellers er det jo ikke sikkert, at den sådan lige falder i god jord, hvor allergivenlig den så end måtte være :-)
Venlig hilsen
førstegangsforældrene