Brev:
Sele i barnevogn - 15 mdr.
27. juli 2004
Alder:
15 mdr.
Sele i barnevogn - 15 mdr.
Er det tilstrækkeligt at bruge den sele, der sidder permanent i barnevognen, når man kører med et 15 mdr. gammelt barn? Og hvis ja, hvorfor så bruge penge i dyre domme på at købe ekstra babyseler?
Grunden til at jeg spørger, er at mit barns far mener, at det er unødvendigt at købe en sådan sele, og hvis han har ret, så vil jeg heller ikke gå ud og købe en ekstrasele til min nye kombivogn.
Håber, du kan hjælpe.
Venlig hilsen
Birgitte