Brev:
Hovedpude - 12 mdr.
19. oktober 2011
Alder:
12 mdr.
Hovedpude - 12 mdr.
Kære Helen.
Min datter er lige blevet 1 år.
Den ene halvdel af natten sover hun ved siden af mig. Et par gange om morgenen lægger hun sit hoved op på min pude (hvorefter jeg flytter hendes hoved ned igen, for min pude er høj).
Er det tegn på, at hun gerne (snart) vil have hovedpude? I givet fald: hvilken hovedpude kan du anbefale?
Hilsen