Brev:
Større dyne?
26. juni 2011
Alder:
7 mdr.
Større dyne?
Kære Helen.
Tvillingerne trives så godt- de små banditter:)
Jeg har et enkelt spørgsmål denne gang:
Hvornår må man gerne tage i brug en større dyne?
Mine børn er nu 7,5 måned gamle og mange gange oplever jeg, at deres babydyne er ligesom lidt for lille.... Den omsluger ikke så godt mere om dem.
Hvornår skifter man til en større model? Dvs junior dyne? Er det forsvarligt?
Et lille bi-spørgsmål- hvad er kugledyne godt for??
På forhånd mange tak for dit svar,
Hilsen Martina