Brev:
Myggenet til babyseng
24. juni 2011
Alder:
6 mdr.
Myggenet til babyseng
Hej Helen.
Nu her hvor det bliver årstid for myg og fluer, så vil jeg hører hvordan man forholder sig?
Vil det være farligt at hænge et myggenet op omkring hendes seng ?
Med venlig hilsen
Ann