Brev:
Kravlesko eller bare fødder
5. maj 2011
Alder:
7 mdr.
Kravlesko eller bare fødder
Hej Helen
Min datter er begyndt at kravle. Hendes tånegle flækker som følge heraf. Vi ordner hendes negle hver dag.
Kan du anbefale kravlesko?
Det er blevet nævnt for os, at det kunne være løsningen på de flækkede tånegle, men omvendt har vi også hørt, at babyer skal have bare fødder/strømpefødder indtil de kan stå og gå.
Hilsen