Brev:
Hue - 9 mdr.
21. marts 2011
Alder:
9 mdr.
Hue - 9 mdr.
Hej Helen,
Nu er foråret jo på vej, så jeg vil gerne spørge om hvor lang tid min datter skal bruge hue, når hun puttes i barnevognen?
Har det betydning når hun ligger i voksipose?
Venlig Hilsen
Mor