Brev:
Svøb
24. februar 2011
Alder:
5 mdr.
Svøb
Hej Helen
Min datter på lidt over 5 måneder har meget svært ved at falde til ro når hun skal sove. Vi har erfaret at hun har glæde af at blive svøbt i dynen. Men hun er efterhånden så lang at fødderne stikker ud under dynen, samt at dynen glider af hende når vi lægger hende ned i sengen (stadig svøbt).
Jeg har set at man kan købe nogle svøb, hvor man kan ligge barnet i og lukke omkring dem med velcro. Er det synd at svøbe dem så tæt? Hvad er din holdning til dette?
Med venlig hilsen
Malene