Brev:
Genbrugte madrasser
22. februar 2011
Alder:
0 mdr.
Genbrugte madrasser
Hej Helen
Jeg har et barn på vej, og er, i den anledning, ved at gøre klar til at den skal komme ud.
Nu bliver jeg bare i tvivl, jeg har forsøgt, uden held, at vaske madrassen til liften, og kom til at centrifugere den så hele skum-kernen gik i stykker. Er nu nok klar over, at den ikke burde centrifugeres, men hvad gør jeg med den madras som ligger i "vuggen". Den har stået i mine forældres kælder de sidste to år, efter mit første barn.
Men madrassen er så tyk, at jeg, under ingen omstændigheder, får den ind i en vaskemaskine. Er det nok at vaske betrækket og støvsuge selve madrassen rigtig grundigt?
Håber du kan give mig svar.
Med venlig hilsen
Mie