Brev:
Sengestørrelse
26. januar 2011
Alder:
12 mdr.
Sengestørrelse
Hej Helen
Jeg ved godt man altid, skal gøre som man selv føler og synes.
Men jeg har nu alligevel lyst til at høre din mening.
Vores dreng er begyndt at sove rigtig uroligt. Han ligger på mange forskellige akrobatiske måder og vælter rundt i sengen. Det ender altid med han bliver utilfreds.
Hans seng er 60x100cm og vi tænkte på om det var ved at være tid, til han skal have en større, så han har plads til alle sine akrobatiske udfoldelser :-) Han vejer 12,3kg. og er 87cm lang.
Han har fået en juniordyne, som jeg prøvede at give ham. Men den kan jo slet ikke være i sengen, den er jo alt for stor :-)
Er der nogle anbefalinger på disse punkter?
Venlig hilsen
D