Brev:
Ud af tremmesengen - hvornår?
23. januar 2011
Alder:
2 år, 5 mdr.
Ud af tremmesengen - hvornår?
Hej Helen
Vores datter er snart ved og vokse ud af sin tremmeseng - vi kan hører hendes søde fødder ramme de små tremmer i bunden af sengen, hvis hun ligger helt udstrakt.
Hun virker ikke til og have pladsmangel som sådan, men det får os til og tænke på hvornår man plejer og skifte tremmesengen ud med en almindelig?
Det er jo dejligt trygt som der er nu, men hun er jo også ved og være en stor pige:-) men vil selvfølgelig ikke gøre det før hun fysisk og mentalt er klar til det - hvornår ved vi det ? :-)
Bedste hilsner fra
L´s mor