Brev:
Slut med sterilisering af flasker
21. januar 2011
Alder:
8 mdr.
Slut med sterilisering af flasker
Hej Helen,
Vi har steriliseret min datters tudkopper (sippy cups) indtil nu, men er der et tidspunkt, hvor man ikke behøver at gøre det mere, når barnet er lidt ældre? Og i så fald, hvornår?
Kan man så bare komme dem i opvaskemaskinen - og kan man også komme den bløde del, som barnet sutter på, i opvaskeren? Jeg har desværre smidt indlægssedlen, der kom med mine sippy cups, i affaldsspanden for længe siden, men det ville jo spare noget arbejde, hvis det hele bare kan komme i opvaskemaskinen.
Med venlig hilsen
Udlandsdanskeren