Brev:
Hvilken madras skal vi vælge?
19. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Hvilken madras skal vi vælge?
Hej,
Jeg er blevet lidt forvirret efter at skulle købe madras.
Da jeg i forretningen skulle bestille madras til barnevognen, anbefalede sælgeren latex, da den skulle være god med hensyn til allergi.
Da vi i går skulle bestille madras til sengen, fik jeg af vide, at de havde problemer med forhandleren at latexmadrasser, derfor førte de ikke dem mere. Nu var helsemadrassen den bedste. Rådgivningen i forretningen er efter udvalget.
Jeg ville prøve at gøre det bedste for barnet, som skulle komme i slutningen af juli, men er nu i tvivl.
Kan du hjælpe mig lidt på vej?
Mange hilsner
Dorte