Brev:
Tøj, hvor meget?
29. november 2010
Alder:
17 mdr.
Tøj, hvor meget?
Hej Helen.
Jeg er lidt usikker på, hvor meget tøj de små skal have på i denne her tid?
Hvor meget skal de have på indenfor?
Udenfor når de leger?
Når de sover i barnevogn udenfor?
Jeg bor i en lejlighed, hvor der er ret fodkoldt, men jeg er opmærksom på altid at give ham sko på, så hans fødder er varme.
Jeg har en gang læst, at du har anbefalet 3 lag tøj på brystkassen - men hvis de nu bruger uldundertøj, er det så stadig 3 lag tøj eller er der behov for mindre så?
Tak for en god brevkasse.
Venlig hilsen
Mig