Brev:
Brugt seng, ny madras
6. oktober 2010
Alder:
2 år, 6 mdr.
Brugt seng, ny madras
Hej...
Lige et hurtig spørgsmål:
Vi har fået en brugt seng til vores datter på 2½. Vi vil skifte madrasen ud, men hvad er bedst at ligge på for en pige i den alder er det skum, springmadras el noget helt 3...
Tusind tak for en rigtig god brevkasse