Brev:
Sutteflaske - mælken ryger ud af mundvigen
7. september 2010
Alder:
1 mdr.
Sutteflaske - mælken ryger ud af mundvigen
Hej
Jeg har en datter på knap 7 uger og hun har stort set fra start fået mme i sutteflaske. Vi bruger Philips Avent med de rette sutter ift hendes alder.
Problemet er, at hun ofte spytter mælken ud af mundvigen - hun suger ind og når hun så synker, så ryger der en del mælk ud af mundvigen, så det er et værre svineri. På denne måde får hun jo ikke al den mælk der er i flasken - hun gør det allerede fra første mundfuld. Nogengange er vi heldige at hun ikke gør det ret meget. Hun lader til alligevel at blive mæt, men det ville nu være rart at undgå sjaskvådt tøj og stofble! Vi sørger for at holde flasken korrekt så hun ikke suger luft ind.
Har du nogen ide om hvad der går galt? har forsøgt at holde hende meget oprejst, meget liggende og holdt mange pauser men uden held.
Hilsen