Brev:
Drikkedunk
2. august 2010
Alder:
4 år
Drikkedunk
Hej Helen!
Jeg synes, der har været en del fokus på hvor bakteriefyldte drikkedunke hurtigt kan blive. Til mig selv har jeg derfor købt en Erik Bagger drikkedunk uden drikketud, der kan gå i opvaskemaskinen. Den er super praktisk hvad angår rengøring, nem at tørre af i alle kroge osv. Men den er jo ikke så smart, som dem ungerne tidligere har brugt.
Hvad vil du anbefale til ungerne? Findes der en drikkedunk med tud, som er forsvarlig, - altså kan rengøres og aftørres ordentligt både dunk og tud.
Med venlig hilsen
mor til tre