Brev:
Allergi og dun!
10. maj 2010
Alder:
8 mdr.
Allergi og dun!
Hej Helen
Et ganske kort spørgsmål. Er det ok at bruge dun dyner mærket NOMITE til et allergi disponeret barn? Han har børneeksem og hans far har husstøvmide allergi.
Vi andre sover med fiberdyner, men vil jo give min dreng den bedste dyne - dog uden at fremprovokere noget allergi :).
Med venlig hilsen
Lene