Brev:
Aktivitetstæppe med spnning top
26. april 2010
Alder:
2 mdr.
Aktivitetstæppe med spnning top
Hej,
Vi har fået et aktivitetstæppe "Mariehønen" med en såkaldt spinning top.
Synes egentligt at det er genialt fundet på, men synes også det er svært at vurdere om den kan være skadelig og hvodan man passer på lillemanden når han bruger den.
Jeg tænker på at på et gulv kan man ligge hovedet ned, når man bliver træt, det kan man ikke her.
Villads er vild med den, synes det er super at han kan få den til at bevæge sig og er begyndt at kunne gribe og pille ved de forskellige aktiviteter.
Når jer ser at han har svært ved at holde hovedet løfter jeg ham op og her græder han, så jeg bliver i tvivl om han har ondt, andre gange er han i fint humør når jeg løfter ham.
Kender du den og har du gode råd ift. brugen af den.
Hilsen mor