Brev:
Hue - 2 år, 4 mdr.
19. april 2010
Alder:
2 år, 4 mdr.
Hue - 2 år, 4 mdr.
Hej Helen!
Hvor længe skal jeg blive ved med at give mine to drenge på 8 mdr og 2 et halvt år huer på udenfor? De er ørebørn, - derfor er jeg lidt ekstra pylret... Jeg tænker både, når de leger, men også når de ligger i barnevognen.
Med venlig hilsen
FL