Brev:
Bæresele - 5 mdr.
12. april 2010
Alder:
5 mdr.
Bæresele - 5 mdr.
Hej Helen.
Vi har en bæresele fra babybjørn, som vores datter nyder at sidde i. Hun er 4,5 mdr og sidder og kigger fremad. Jeg har i en af dine andre besvarelser læst at hun må sidde der i ca 1 time ad gangen. Er det korrekt forstået?
Idag faldt hun i søvn da vi var en tur i haven mens hun sad i den. Jeg støttede hendes hoved så det ikke kunne tilte. Er det ok? Hun sad der nok i alt i næsten halvanden time. Er det for meget når hun sov i hvert fald en halv time?
På forhånd tak.
Venligst,
S