Brev:
Ud af tremmesengen?
11. april 2010
Alder:
2 år, 7 mdr.
Ud af tremmesengen?
Kære Helen,
Min søn er nu godt 2½ år gammel, men sover stadig i sin tremmeseng - og det går rigtigt godt. Han forsøger aldrig at stå ud over kanten og han lægger sig fint til at sove selv og sover også igennem, så derfor har vi ikke set nogen grund til at flytte ham over i en juniorseng....
Men er der noget vi skal tænke over i den forbindelse eller er det ok at vente med at flytte ham til juniorseng til han er ved at være for stor til at ligge udstrakt i tremmesengen?
Venlig hilsen
Karen