Brev:
Højstol
9. april 2010
Alder:
6 mdr.
Højstol
Hej Helen.
Et hurtigt spørgsmål.
Vi har den billige højstol fra IKEA. Den har ikke fodstøtte. Hvor vigtigt er det??
Har hørt, at de helst skal have fodstøtte.
Hun sidder jo lidt tilbage i den så benene hænger ikke så langt ud over endnu.
Når hun bliver ældre og sidder i en rigtig stol vil hun jo ikke kunne nå jorden med benene og har derfor heller ikke fodstøtte.
K.H.