Brev:
Skift mellem sutteform
8. april 2010
Alder:
9 mdr.
Skift mellem sutteform
Hej Helen,
Jeg har bare lige et hurtigt spørgsmål:
Kan jeg anvende både de anatomiske sutter og de runde sutter til Xander eller vil dette forvirre ham og hans måde at sutte på?
Hans sutteflaske er en Philips Avent og hans sutter har hidtil være de runde gammeldags med rund sut, men jeg tænkte om man kunne anvende de anatomiske sutter også eller om jeg skal holde mig til én slags?
Tak for svar på forhånd ;)
Venlig hilsen
Louisa