Brev:
Hvordan ser man på gåstole i Danmark?
3. april 2010
Alder:
7 mdr.
Hvordan ser man på gåstole i Danmark?
Hej Helen
Jeg har bare et kort spørgsmål. I USA, hvor vi bor, er gåstole meget omdiskuteret pga de farlige situationer de selvfølgelig kan udsætte et barn for. I Canada er de helt forbudt!
Hvordan ser man på gåstole i Danmark? Vi bor i et et-plans hus så vi har ingen trapper.
Ligeledes vil jeg høre om du mener det kan forsinke et barn i at lære at gå da det nemlig også er et en del af diskussionen.
Mange tak på forhånd.
Christina (Emilia 7 mdr)