Brev:
Madras til juniorseng
29. marts 2010
Alder:
2 år, 8 mdr.
Madras til juniorseng
Hej Helen!
Det er efterhånden længe siden, jeg har skrevet, men det er jo bare et tegn på at alt går som det skal :o)
Agnethe udvikler sig med hastige skridt og skal starte i den børnehave vi gerne vil have på samme stue som sin allerbedste kammerat fra dagplejen, der er 3 dage yngre end hende!! Så bliver oddsene for en god overgang til børnehaven ikke bedre!
Jeg er gravid igen og skal føde sidst i august. Det var en lille update herfra - synes jo du efterhånden er så stor en del af vores lille familie at du skal informeres om, hvad der foregår :o)
Nu til spørgsmålet: Jeg har lige været ude og købe en ny madras til en brugt juniorseng, vi har købt til Agnethe. Vi kommer så til at snakke om herhjemme, om vores næste barn godt kan overtage denne madras, hvis den altså er i god stand til den tid? Jeg tænker på, at man jo anbefaler nye madrasser til nyfødte - men hvor længe gælder det? Jeg tænker, vi andre sover jo også på den samme madras i mange år uden at udvikle allergi af det... Hvor gammel skal barnet være, før det er udenfor allergi-farezonen?
Med venlig hilsen
Heidi