Brev:
Maling og baby
23. marts 2010
Alder:
4 mdr.
Maling og baby
Hej Helen
Vi skal flytte ind i vores hus som vi har gjort i stand gennem længere tid. Min søn er 4 måneder.
Vi har lige malet hele huset, hvor lang tid går der før man må flytte ind så den lille ikke tager skade?
Venlig Hilsen
Malene