Brev:
Sko selvom han ikke går selv
22. marts 2010
Alder:
14 mdr.
Sko selvom han ikke går selv
Hej Helen
Frederik går ikke selv endnu - har dog taget sine første spæde skridt selv, kan stå lidt uden at falde og går lystigt rundt ved vores hænder (læs det meste af tiden :-)
Han er helt vild med at komme med udenfor og lege, men vil ikke nøjes med at sidde på arm eller sidde på et underlag men vil gå rundt ved vores hånd.
Ville det være ok at købe sko til ham nu selvom han ikke går helt selv endnu, som han så kan bruge udenfor. Jeg tænker på et par gode sko med støtte op om anklen?
Med venlig hilsen
Frederiks mor