Brev:
Babyalarm
19. marts 2010
Alder:
22 mdr.
Babyalarm
Helen.
Jeg har et hurtigt spørgsmål til dig.
Hvornår stopper man med at bruge baby alarm?? Jeg har en datter på knapt 2 år, hun har sovet igennem siden hun var 10 mdr, men jeg føler ikke at jeg er klar til at slippe babyalarmen.
Hilsen
Prinsessens mor :)