Brev:
Sele i barnevogn - 23 mdr.
3. marts 2010
Alder:
23 mdr.
Sele i barnevogn - 23 mdr.
Hej Helen
Et kort spørgsmål.
Som så mange andre sover Emil (2 år i april) udenfor i sin barnevogn efter frokost når vi er hjemme. Siden han kunnet sidde med en sele på.
Men jeg er i tvivl om den sele stadig skal bruges. Har et par gange oplevet at jeg kommer ud til ham og han har fået drejet sig så meget rundt at han er viklet helt ind i selen og ikke kan bevæge sig. Det er jo ikke smart - og jeg er bange for om han kan få den om halsen.
Samtidig er jeg jo også bange for at han hopper ud over kanten, hvis han ikke har sele på. Forstår han nu hvor han næsten er to år, at det med at hoppe ud, det er en rigtigt dum ide.
Hvad er mest hensigtsmæssigt? Jeg vil jo gerne at han kan blive ved at sove i vognen så længe han kan være der (og lillebitte som han er er det er godt stykke tid endnu).
Med venlig hilsen
Rikke